معرفی دانشگاه کلگری برای تحصیل در کانادا

علاقه مندان به تحصیل در کانادا انتخاب های فراوانی از میان برخی از برترین دانشگاه های دنیا دارند. در تمام شهرهای این کشور بزرگ دانشگاه های تراز اول جهانی فعال هستند. در ادامه می خواهیم یکی از بهترین دانشگاه های کشور یعنی دانشگاه کلگری را به شما معرفی کنیم.

معرفی دانشگاه کلگری برای تحصیل در کانادا

حفظ و جذب نخبگان و انجام پژوهش های بین رشته ای از اولویت های این دانشگاه است. از دیگر اولویت های دانشگاه کلگری مورد توجه علاقه مندان به تحصیل در کانادا، می توان به فعالیت بین المللی، ترکیب آموزش و پرورش، ارتباط با جامعه و توسعه پایدار اشاره کرد. این دانشگاه تحقیقاتی در مورد راه حل های مهندسی برای سلامت، سلامت روان، فناوری های نوین فضایی، عفونت ها، التهاب و بیماری های مزمن و نوآوری ها در زمینه انرژی دارد. همین ویژگی ها باعث شده اند تا این دانشگاه یکی از 10 دانشگاه برتر برای تحصیل در کانادا باشد.

در این دانشگاه 14 دانشکده و حدود 250 برنامه تحصیلی دیده می شود. دانشجویان در حال تحصیل در کانادا در دانشگاه کلگری می توانند در رشته های هنر، پزشکی، طراحی، کسب و کار، حرکت شناسی، حقوق، پرستاری و خیلی رشته های دیگر درس بخوانند. برای پذیرش در این دانشگاه به مدارکی مانند ترجمه مدرک تحصیلی، ریز نمرات، مدرک زبان، انگیزه نامه، توصیه نامه و تکمیل فرم پذیرش احتیاج دارید.

شهریه با توجه به رشته ای که برای تحصیل در کانادا انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. رشته های پزشکی و مهندسی عموما از رشته های علوم انسانی گران تر هستند. برای مثال متوسط شهریه برای رشته های کارشناسی 18 هزار دلار در سال است. برای کارشناسی ارشد و بالاتر هم این عدد چیزی حدود 16 هزار دلار است.

کلگری حدود 30 هزار دانشجو دارد که 25 هزار نفر آنها در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند. 6 هزار نفر هم در دوره کارشناسی ارشد درس می خوانند. دانشجویان بین المللی هم در این دانشگاه حضور دارند. حدود 3 هزار نفر از 125 کشور دنیا در این دانشگاه درس می خوانند.

انتشار: بروزرسانی: 25 شهریور 1399 شناسه مطلب: 76

به "معرفی دانشگاه کلگری برای تحصیل در کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "معرفی دانشگاه کلگری برای تحصیل در کانادا" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دانشگاه کلگری برای تحصیل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید