چرا آکادمی هاب را انتخاب کنید؟

علت انتخاب مدارسی که توسط آکادمی هاب ارزشیابی شده اند!

برای پدر و مادرهایی که مایل به انتخاب یک مدرسه شبانه روزی با بالاترین استانداردهای آموزشی در کانادا هستند، بهترین مسیر برای جستجوی چنین مدرسه ای موسسه آکادمی هاب می باشد. ما به عنوان پل ارتباطی آموزشی، سعی کرده ایم نقش مهمی را بین افراد بالقوه و علاقمند با مدارس کانادا بعهده بگیریم تا آنانی که مایل به فرستادن فرزندان خود به کانادا هستند به مدارس معتبری که در رعایت استانداردهای کیفیت بسیار جدی هستند دسترسی پیدا کنند.

در میان تمام مدرسه های شبانه روزی در کانادا، آکادمی هاب در فرآیند ارزیابی های خود چندین مدرسه را تأیید کرده است، که استانداردهای مورد نیاز را با دقت رعایت می کنند. در حال حاضر تعداد این مدارس در مجموع 7 مدرسه است و دلیل انتخاب آنها به شرح زیر است:

  • اگر شما از یک فرهنگ یا کشور متفاوت هستید، این مدارس شبانه روزی برای فرزندان شما محیطی آرام و دوستانه ارائه می دهد.
  • فرزندتان را برای پذیرش در بهترین دانشگاه ها نه فقط در کانادا بلکه از سراسر جهان آماده می سازند.
  • فرصت ایجاد یک محیط امن و مثبت برای یادگیری، خلاقیت، نوآوری و فناوری فرزندتان فراهم می کند.
  • برنامه درسی به گونه ای طراحی شده تا مسیر دانش آموزان به سوی قرن بیست و یکم را هموار نمایند.
  • مهمتر از همه، مدرسه هایی انتخاب شده اند تا فرصت آموزش در سطح جهانی را فراهم کنند تا فرزند شما را برای زندگی آینده در دانشگاه و فراتر از آن آماده سازند.

حقایقی در مورد آکادمی هاب

در آکادمی هاب ما خدمات مشاوره ای را ارائه می دهیم تا تصمیم دقیق و درستی در انتخاب یک مدرسه شبانه روزی در کانادا برای فرزندتان اتخاذ کنید. ما پل ارتباط آموزشی بین شما و بهترین مدارس در کانادا هستیم و تلاش می کنیم تا فرزند شما در یک موسسه آموزشی قابل اعتماد و قابل اتکاء پذیرش شود.
تمام مدارسی که توسط آکادمی هاب ارزشیابی شده اند تمام سعی خود را بکار می گیرند تا دانش آموزان خود را برای بهره مندی از یک زندگی علمی و روزمره موفق آماده کنند.