اردوی تابستانی در کانادا

به تابستان گرم و آفتابی کانادا خوش آمدید!

یک راه عالی برای اینکه فرزندان شما تعطیلات تابستانی را بگذرانند شرکت در اردوهای تابستانی در کانادا است. برای پسران و دختران سنین 12 تا 17 ساله، این بهترین راه برای فرزندان  شما است تا با شیوه زندگی در کانادا در این فصل زیبا آشنا شوند.

خبر خوب برای شما این است که مدارس زیادی در کانادا اردوهای تابستانی برگزار می کنند که در طول سال ها مردم بیشتری برای فرستادن فرزندان خود به این اردوها علاقه نشان می دهند. این اردو ها مملو از فعالیت های سرگرم کننده، خلاق و آموزشی است که اجازه می دهد تا فرزندان شما زمان خود را برای تجربه جدید صرف کنند. بعضی از این فعالیت ها شامل کوهنوردی، قایقرانی، آموزش کامپیوتر و فناوری  و رقص می باشد.

سبک زندگی کانادایی و ارزش های کشور ما، در کانون توجهات فعالیت های اردوهای تابستانی هستند، چرا که احساس قوی دوستی و تعهد را در فرزندان ما تقویت می کنند. این اردو ها محیطی را برای فرزندان شما فراهم می کنند تا احساس استقلال و رشد یافتگی در آنان تقویت شود و دوستانی را برای تمام طول زندگی خود پیدا کنند.

با توجه به همه چیزهایی که در جهان در حال تغییر است، برای انطباق با زمان در حال تغییر، تنها چیزی که در مورد اردوهای تابستانی می توان گفت این است که این اردوها واقعیت ارزش های سنتی ما را به فرزندانمان می آموزند. در اینجا آنها می توانند از چیزهایی که دائماً ذهن آنان را به خود مشغول کرده رها شوند زیرا آنها همان آزادی دوران بچگی خود را به معنای واقعی در این اردوها تجربه می کنند.