معرفی دانشگاه تورنتو برای تحصیل در کانادا

در میان تمام دانشگاه هایی که علاقه مندان به تحصیل در کانادا می توانند در آنها درس بخوانند، دانشگاه تورنتو جایگاه ویژه ای دارد. این دانشگاه در بالاترین رده ها در میان دانشگاه ها جهان قرار دارد، دانشگاهی با سابقه که رشته های مختلف را ارائه می دهد.

معرفی دانشگاه تورنتو برای تحصیل در کانادا

دانشگاه تورنتو در سال 1827 شروع به کار کرد. این دانشگاه توسط منشور سلطنتی تاسیس شد و نام اولیه آن کینگز کالج بود. در ابتدا کلیسای انگلیس این دانشگاه را اداره می کرد اما در سال 1850 این موضوع تغییر کرد و حالا دانشگاه مستقل است. برخی از دلایل شهرت این دانشگاه تحقیقات در زمینه انسولین، پیوند مغز استخوان و داروهای احیاکننده هستند. دانشگاه تورنتو در زمینه هوش مصنوعی هم پیشگام است و حدود 62 هزار دانشجو دارد.

دانشجویان علاقه مند به تحصیل در کانادا برای گرفتن پذیرش از دانشگاه تورنتو باید از مرکز پذیرش دانشگاه های انتاریو (OUAC) اقدام کنند. بهتر است ترجمه ریز نمرات و مدرک تحصیلی، مدرک زبان، انگیزه نامه و توصیه نامه را داشته باشید و فرم پذیرش را پر کنید. اگر دانشجو شرایط بسیار خوبی برای پذیرش دارد اما نمره زبانش مناسب نیست، در این صورت باید در برنامه های زبان دانشگاه شرکت کند.

شهریه دانشگاه تورنتو برای رشته های کارشناسی حدود 42 تا 50 هزار دلار است. برای دوره های کارشناسی ارشد شهریه بین 7 تا 23 هزار دلار است. امکان گرفتن بورسیه تحصیلی کانادا برای دانشجویان برجسته هم وجود دارد. البته رقابت برای گرفتن بورسیه سنگین است و سابقه علمی متقاضی به دقت بررسی می شود.

دانشگاه تورنتو یک دانشگاه تحقیقاتی است و دوره های آموزشی زیادی در این دانشگاه برگزار می شوند. دریافت ویزای تحصیلی کانادا و تحصیل در این دانشگاه باعث می شود تا با دانش پژوهان زیادی در ارتباط باشید و در کنار نخبگان سطح بالا درس بخوانید. یکی از اهداف دانشگاه تورنتو استفاده مرتبط کردن دانشجویان با دولت، صنعت و فعالان اقتصادی سراسر کشور است.

سالن های غذاخوری و خوابگاه ها توسط خود کالج های دانشگاه مدیریت می شوند. خوابگاه های دانشگاه تورنتو می توانند پذیرای حدود 6500 دانشجو باشند اما بیشتر دانشجویان در اقامتگاه های اطراف دانشگاه زندگی می کنند.

انتشار: بروزرسانی: 25 شهریور 1399 شناسه مطلب: 77

به "معرفی دانشگاه تورنتو برای تحصیل در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دانشگاه تورنتو برای تحصیل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید