خدمات مورد نیاز برای تحصیل دبیرستان در کانادا

در بخش قبل به برخی سوالات در مورد تحصیل دبیرستان در کانادا و گرفتن ویزای دانش آموزی کانادا پاسخ دادیم. در ادامه می خواهیم برخی دیگر از جنبه های تحصیل در دبیرستان های این کشور را بررسی کنیم، تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای آینده فرزند خود بگیرید.

خدمات مورد نیاز برای تحصیل دبیرستان در کانادا

وقتی شما برای گرفتن ویزای دانش آموزی کانادا به یک مجموعه مسافرتی مهاجرتی مراجعه می کنید، آنها قدم های مختلفی را بر می دارند تا بتوانند این ویزا را برای فرزند شما بگیرند. قدم های ابتدایی شامل گرفتن پذیرش از دبیرستان، یافتن قیم و پیدا کردن محل زندگی و گزینه های خورد و خوراک برای دانش آموز متقاضی است.

بعد از این که این کارها انجام شد و دانش آموز برای تحصیل در کانادا به این کشور سفر کرد، نوبت به    استقبال از دانش آموز در فرودگاه و انتقال او به محل تحصیل و زندگیش می شود. پس از آن مرحله برگزاری یک دوره آموزشی کوتاه مدت است که در آن درباره قوانین و فرهنگ زندگی در کانادا توضیح داده می شود.

نظارت بر مسائل تحصیلی و شرایط زندگی دانش آموز در مدت تحصیل در کانادا، برگزاری برنامه های جنبی برای دانش آموز، رسیدگی به مشکلات و مسائل دانش آموز و البته ارائه هر نوع خدماتی که به پیشرفت تحصیلی و زندگی دانش آموز در کانادا کمک کند، از دیگر کارهایی است که معمولا یک مجموعه مهاجرتی به عهده می گیرد.

گفتنی است بسته به محل تحصیل دانش آموز و همچنین خواسته های خانواده او، مقدار خدماتی که در بالا اشاره شد کاملا متفاوت است. ممکن است برای یک دانش آموز خدمات مورد نیاز خارج از مسائلی باشد که در فهرست بالا اشاره شد یا آن که بعضی از موارد فوق را شامل نشود. برخی از والدین تنها بخشی از این خدمات را می خواهند.

انتخاب مدرس برای تحصیل در کانادا به ترجیح والدین، خانواده ای که مسئولیت فرزند شما را به عهده می گیرد (قیم) و البته محدودیت های موجود در آموزش و پرورش آن منطقه بستگی دارد.

انتشار: بروزرسانی: 25 شهریور 1399 شناسه مطلب: 107

به "خدمات مورد نیاز برای تحصیل دبیرستان در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات مورد نیاز برای تحصیل دبیرستان در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید