نکته های مهم قبل از گرفتن ویزای دانش آموزی کانادا

تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان فکری است که بسیاری از والدین در سر دارند تا بتوانند آینده بهتری را برای فرزندشان رقم بزنند. سوال های زیادی در این زمینه وجود دارد که پاسخ شان می تواند برای شما دلگرمی و اطمینان ایجاد کند.

نکته های مهم قبل از گرفتن ویزای دانش آموزی کانادا

یکی از دلایل تحصیل دانش آموزان در دبیرستان های کانادا، یاد گرفتن زبان است. وقتی دانش آموز برای تحصیل در کانادا به این کشور می آید، مسئولان آموزش و پرورش از نظر سطح آشنایی با زبان انگلیسی او را می سنجند. بسته به میزان آشنایی دانش آموز با زبان انگلیسی، اقدامات لازم برای آموزش زبان در نظر گرفته می شود. بعضی زمان ها دانش آموز مستقیم به کلاس های عادی وارد می شود.

در موارد دیگر برای او در کنار دوره های عادی آموزش، دوره یادگیری زبان انگلیسی می گذارند. بعضی اوقات هم قبل از شروع تحصیل در کانادا، به مدت چند روز یا چند هفته دوره های فشرده مکالمه زبان انگلیسی برگزار می شود تا مطمئن شوند امکان برقراری ارتباط به زبان انگلیسی با دیگران برای دانش آموز وجود دارد. در نتیجه به یاد داشته باشید اگر دانش آموز در کشور خود انگلیسی یاد گرفته باشد و یا بهتر از آن مدرک زبان انگلیسی داشته باشند به نفعش خواهد بود.

به طور معمول دانش آموز در زمان تحصیل در کانادا نزد یک خانواده کانادایی می ماند. توصیه می کنیم دانش آموز نزد خانواده ای باشد که زبان مادری شان انگلیسی است. با این حال در شرایط خاص و در صورت تقاضای والدین دانش آموز یا محدودیت های موجود در یافتن چنین خانواده ای، این امکان وجود دارد که از گزینه های دیگر استفاده شود.

گزینه دوم همیشه یک خانواده ایرانی است. همه خانواده ها برای نگهداری از دانش آموز در حال تحصیل در کانادا، صرف نظر از ملیت یا زبانشان، باید از طرف پلیس عدم سو پیشینه دریافت کنند. در ضمن با خانواده ها مصاحبه می شود و از وضعیت زندگی آنها گزارش تهیه می شود. تنها در حالتی یک خانواده انتخاب می شود که اطمینان حاصل شود هم شرایط خانواده متعادل است و هم این که آنها از صمیم قلب مایل به نگهداری فرزند شما هستند.

انتشار: بروزرسانی: 25 شهریور 1399 شناسه مطلب: 109

به "نکته های مهم قبل از گرفتن ویزای دانش آموزی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکته های مهم قبل از گرفتن ویزای دانش آموزی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید