چرا کارشناسی ارشد را در کانادا طی کنیم؟

کانادا از همیشه بیشتر برای مهاجرت تحصیلی جذاب شده است، دانشگاه هایی با رنک های بالای جهان و اساتیدی مشهور برای دانشجویان سراسر دنیا نوید یک تحصیل عالی و موفق را میدهد.

چرا کارشناسی ارشد را در کانادا طی کنیم؟

کانادا یک کشور دو زبانه است و در آموزش زبان به عنوان یک رهبر جهانی شناخته می شود. دانش آموزانیکه قصد تحصیل در کانادا را دارند می‌توانند علاوه بر زبان انگلیسی، زبان فرانسه را نیز به عنوان زبان دوم که البته متکلمین فراوانی در کانادا دارد، آموزش ببینند، تسلط و آشنایی کامل به هر دو زبان با تمرین بیشتر در طول دوره تحصیل محقق خواهد شد. به عنوان یک دانشجوی خارجی در کانادا، دانشجویان هم از آزادیها و امکانات مشابه کانادایی ها برخوردار هستند، احترام به حقوق بشر، برابری، ثبات و زندگی در یک جامعه صلح آمیز. کانادایی ها از نظر شخصیتی خوش فکر و صمیمی هستند. در نتیجه ، سازمان ملل هر ساله ونکوور، تورنتو و کلگری را به عنوان سه مکان قابل توجه برای زندگی در میان شهرهای جهان معرفی میکند. چارچوب آموزشی و سطح بالای زندگی در کانادا برخلاف هزینه های زندگی و هزینه های تحصیل برای دانشجویان بین المللی که به طور کلی کمتر از ایالات متحده ، انگلستان و 27 کشور دیگر در جهان است موجب شده اغلب برای دانشجویان تحصیلات بالا در سراسر جهان انتخاب عالی برای ادامه تحصیلات باشد. مدرک دیپلم یا گواهینامه کانادایی در سطح جهانی معادل مدارکی است که از ایالات متحده یا کشورهای اروپایی کسب شده است. بالاترین زیرساخت های آکادمیک و کنترل دقیق کیفیت آموزشی در کانادا به معنای کامل یک نظام آموزشی با کیفیت برتر میباشد که درهایی را برای آینده باز می کند و در طولانی مدت به سود سطح تخصصی کشورمیباشد.

مانند بیشتر مراکز آموزشی جهان، کانادا نیز مدرک کارشناسی ارشد را در تمام برنامه های تحصیلی مانند:

  • مدیریت بازرگانی - کلیه تخصص ها
  • علوم مهندسی
  • بیوتکنولوژی
  • مراقبت های بهداشتی / پرستاری
  • انرژی های تجدید پذیر
  • رایانه ها / سیستم های اطلاعاتی / شبکه و ارتباطات از راه دور
  • رسانه / هنرهای تجسمی و نمایشی
  • علوم آموزشی
  • مدیریت / مدیریت ورزشی
  • گردشگری
  • علوم محیطی

علاوه بر اینها، به دلیل تغییر روند بازار، دوره های بیشتری به طور منظم به برنامه درسی کانادا اضافه می شوند. شما می توانید با مشاوران متخصص آکادمی هاب، صحبت کنید تا جزئیات کامل دوره ها و خدماتی را که موسسات آموزشی مختلف کانادا به دانشجویان خود ارائه می دهند، به دست آورید.

موسسه بین المللی آکادمی هاب با سالها تجربه در زمینه تحصیلات پایه و تحصیلات عالی، موفق به کسب پذیرش برای دانشجویان از سراسر دنیا برای تحصیل در موسسات اموزشی کانادا شده است، حتی ما راه حل هایی را به اکثر دانشجویان که نگران نمره GMAT خود برای کسب صلاحیت تحصیل در دانشگاههای مشهور کانادا داشتند، نیز ارائه نمودیم تا بتوانند بدون حضور در آزمون GMAT دوره های کارشناسی ارشد را در کانادا بگذرانند. فقط 3 کار وجود دارد که باید برای واجد شرایط شدن در مقطع کارشناسی ارشد بدون GMAT در کانادا انجام دهید:

  • شما باید حداقل 3 سال سابقه کار داشته باشید.
  • شما باید به طور مداوم در دبیرستان و فارغ التحصیلی نمره خوبی کسب کرده باشید (حداقل 55٪ و بالاتر)
  • و شما باید در آزمون زبان انگلیسی (IELTS) با نمره حداقل 6.5 قبول شده باشید.

موسسه آکادمی هاببا داشتن دفاتر فعال در سراسردنیا. به عنوان یکی از بزرگترین مشاوران آموزش عالی در خارج از کشور شناخته شده است، جایی که شما فرصتی برای شرکت در آزمونهای آزمایشی استاندارد و واجد شرایط بودن برای پذیرش در کانادا پیدا می کنید. همکاری با دانشکده های بسیار مجرب برای کسب نمره های عالی در آزمونهای GRE/GMAT/IELTS/PTE/TOEFL و SAT از افتخارات ماست. زیرساخت های پیشرفته ما دانش آموزان را برای شرکت در این امتحانات با راحتی آماده می کنند. کالج های کانادایی نیز مانند سایر ارائه دهندگان آموزشی در جهان از قوانین و مستندات مشابهی پیروی می کنند. کپی های تأیید شده از اسناد مربوطه ، نامه ارجاع از آخرین ارائه دهنده تحصیلات ، بیانیه هدف ، مدرک LOR از کارفرما در صورت داشتن سابقه کار و کارت نمره آیلتس / تافل فقط مقدمات اصلی تحصیل در کانادا میباشد. همچنین در مورد نگرانی های مربوط به ویزا ، مشاوران ویزای کانادا آکادمی هاب، پاسخ های دقیق به تمام درخواست های ویزا خواهد داد و در حل و فصل سریع در موارد دشوار راهکارهای موثری را ارائه خواهد داد

اگر تصمیم خود را برای ادامه تحصیل در یکی از مقرون به صرفه ترین کشورها در تحصیلات خارج از کشور گرفته اید، که در آن تحصیلات استانداردی همانند ایالات متحده آمریکا و انگلیس ارائه میشود، پس در مسیر مناسبی برای تحقق آرزوی تحصیل در کانادا هستید. فقط کافیست با ما تماس بگیرید و یا شماره تماس خود را در فرم تماس برایمان ارسال نمایید تا مشاورین ما با شما تماس گرفته و راهنمای لازم را ارائه دهند.

انتشار: بروزرسانی: 26 آبان 1399 شناسه مطلب: 143

به "چرا کارشناسی ارشد را در کانادا طی کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا کارشناسی ارشد را در کانادا طی کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید