معرفی دانشگاه وینیپگ برای تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا رویا و هدف بسیاری از دانشجویان علاقه مند به کسب دانش است. دانشگاه های این کشور در بالاترین سطوح جهانی از نظر آموزشی و مدیریتی قرار دارند، به همین خاطر در هر گوشه ای از کشور که دست بگذارید می توانید یک دانشگاه بی نظیر را برای تحصیل در رشته مورد علاقه تان پیدا کنید. دانشگاه های خوب کانادا محدود به شهرهای بزرگی مانند ونکوور، تورنتو یا مونترال نیستند. شما با تحصیل در دانشگاه های بیرون از شهرهای بزرگ می توانید علاوه بر رسیدن به هدف خود در زمینه تحصیلی، هزینه کمتری نسبت به زندگی در شهرهای بزرگ را بپردازید.

معرفی دانشگاه وینیپگ برای تحصیل در کانادا

یکی از دانشگاه های خوب و مناسب تحصیل در کانادا، دانشگاه وینی پگ (University of Winnipeg) است. این دانشگاه در شهر وینی پگ (Winnipeg) مرکز استان مانیتوبا (Manitoba) قرار دارد. از نظر سطح  آموزشی در مقطع کارشناسی، این دانشگاه همواره یکی از بهترین دانشگاه های کانادا بوده است.

دانشگاه وینیپگ در سال های 2007 و 2008 از نظر مجله معتبر مک لینز به عنوان نهمین دانشگاه برتر کانادا و سومین دانشگاه منطقه غرب این کشور انتخاب شده است. این دانشگاه در مقطع کارشناسی رشته های تحصیلی متنوعی را ارائه می دهد. علاقه مندان به تحصیل در کانادا می توانند در این دانشگاه در رشته های مختلفی تحصیل کنند.

از جمله این رشته ها می توان به رشته علوم کاربردی کامپیوتر (Applied Computer Science)، بیوشیمی (Biochemistry)، مردم شناسی (Anthropology)، اقتصاد (Economics)، زیست شناسی (Biology)،  بازرگانی و امور اداری (Business and Administration)، شیمی (Chemistry)، روش های میانجیگری (Conflict Resolution Studies)، حقوق جنایی (Criminal Justice)، ریاضیات و آمار (Mathematics and Statistics)، آموزش (Education)، مهندسی (Engineering)، جغرافیا (Geography) و فیلم و تئاتر (Film and Theatre) اشاره کرد.

برای مشاهده لیست کامل دوره های ارائه شده در این دانشگاه می توانید به وبسایت رسمی دانشگاه مراجعه کنید. اگر در حال حاضر خارج از کانادا زندگی می کنید و مایل به تحصیل در کانادا در این دانشگاه هستید، می توانید با واحد دانشجویان خارجی (International Students Services) تماس بگیرید تا آنها شما را در زمینه مراحل اخذ پذیرش راهنمایی کنند.

بد نیست بدانید که شهر وینیپگ، جایی که این دانشگاه در آن قرار دارد، در مرکز کانادا قرار گرفته و جمعیتی حدوا 640 هزار نفری دارد. این شهر از نظر جمعیت هفتمین شهر بزرگ کانادا محسوب می شود.

انتشار: بروزرسانی: 25 شهریور 1399 شناسه مطلب: 120

به "معرفی دانشگاه وینیپگ برای تحصیل در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی دانشگاه وینیپگ برای تحصیل در کانادا" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دانشگاه وینیپگ برای تحصیل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید