معرفی دانشگاه مک گیل برای تحصیل در کانادا

اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید، باید تحقیقات زیادی را برای پیدا کردن یک دانشگاه خوب و آماده پذیرش از دانشجویان بین المللی انجام دهید. می خواهیم در این زمینه شما را یاری دهیم. یکی از بهترین دانشگاه های براب تحصیل در این کشور دانشگاه مک گیل است.

معرفی دانشگاه مک گیل برای تحصیل در کانادا

در رده بندی های جهانی دانشگاه ها، دانشگاه مک گیل (McGill) مونترال برترین دانشگاه کانادا شناخته شده است. در رده بندی جهانی جایگاه دانشگاه مک گیل از رده 19 در سال گذشته به رده 17 ارتقا پیدا کرده است. دانشگاه مک گیل همواره در میان 25 دانشگاه برتر دنیا قرار داشته است. جالب است بدانید دانشگاه مک گیل گاهی تنها دانشگاه کانادایی بوده که در فهرست 25 دانشگاه برتر دنیا جای گرفته است.

با در نظر گرفتن این که دانشگاه مک گیل از نظر مقیاس یک سوم دانشگاه تورنتو است و با توجه به این که دانشگاه های استان کبک سالانه 750 میلیون دلار کمتر از دیگر دانشگاه های کانادا کمک مالی از دولت دریافت می کنند، استانداردهای آکادمیک دانشگاه مک گیل بسیار بالا ارزیابی می شود. واقعیتی که باعث شده این دانشگاه به یکی از اولین انتخاب های علاقه مندان به تحصیل در کانادا تبدیل شود.

گفتنی است تنها تعداد کمی از دانشگاه های کانادا که در فهرست 300 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند، عملکرد خود را بهبود بخشیده اند. دانشگاه های دارای ارتقا رتبه شامل دانشگاه مک گیل (از رده 19 به 17)، دانشگاه تورنتو (از رده 29 به 23) و همچنین دانشگاه وسترن انتاریو و دانشگاه مک مستر هستند. در این بین رتبه دانشگاه بریتیش کلمبیا (از رده 44 به 51) و دانشگاه آلبرتا (از رده 78 به 100) در مقایسه با سال گذشته تنزل داشته اند.

دانشگاه مک گیل قدیمی ترین دانشگاه مونترال است. این دانشگاه در سال 1821 افتتاح شده است. بیشتر از 36 هزار دانشجو شامل دانشجویان بین المللی که برای تحصیل در کانادا به این کشور آمده اند، هر سال در مک گیل تحصیل می کنند.

انتشار: بروزرسانی: 25 شهریور 1399 شناسه مطلب: 111

به "معرفی دانشگاه مک گیل برای تحصیل در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی دانشگاه مک گیل برای تحصیل در کانادا" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دانشگاه مک گیل برای تحصیل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید