در مورد استادی پرمیت (Study Permit) کانادا بیشتر بدانیم

اگر شما یک شهروند کانادایی نیستید یا اقامت دائم این کشور را ندارید و دوست دارید برای تحصیل در کانادا برای دوره زمانی بیشتر از 6 ماه به این کشور سفر کنید، به استادی پرمیت (اجازه تحصیل) یا ویزای تحصیلی کانادا نیاز خواهید داشت.

در مورد استادی پرمیت (Study Permit) کانادا بیشتر بدانیم

استادی پرمیت کانادا چیست؟

استادی پرمیت کانادا مدرکی است که توسط اداره شهروندی، پناهندگی و مهاجرت کانادا به یک فرد داده می‌شود. این مدرک به فرد اجازه می‌دهد برای تحصیل در کانادا به این کشور بیاید یا تحصیلاتش را در این کشور ادامه دهد.

نیازمندی‌های دریافت ویزای تحصیلی کانادا چه هستند؟

اول از همه و قبل از هر چیزی، شما به یک نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی منتخب (DLI) و مقدار مشخصی سرمایه مالی نیاز دارید. دیگر مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا به شرایط شما بستگی دارد. شما همچنین باید هزینه دریافت ویزای دانشجویی را پرداخت کنید و به دولت این کشور ثابت کنید می‌توانید از پس هزینه‌های تحصیل‌تان در این کشور بر بیایید.

آیا بدون استادی پرمیت هم می‌توان در کانادا درس خواند؟

به طور معمول شما برای این موارد نیازی به گرفتن استادی پرمیت ندارید:

  • رفتن به پیش‌دبستانی
  • کامل کردن برنامه آموزشی از راه دور
  • تحصیل به عنوان مستمع آزاد (حالتی که در آن دانشجو اجازه دارد در یک دوره آموزشی شرکت کند، بدون این که در آخر مدرکی دریافت کند)
  • شرکت در کلاس‌های آموزشی که در پکیج تورها به عنوان فعالیت جانبی برای توریست‌ها در نظر گرفته شده‌اند
  • شرکت در دوره آموزشی که کمتر از 6 ماه زمان می‌برد و این امکان وجود دارد که بعد از ورود به کانادا آن را در مهلت مقرر به اتمام رساند

در ضمن نیروهای نظامی از برخی از کشورها می‌توانند بدون گرفتن استادی پرمیت بیشتر از 6 ماه در کانادا تحصیل کنند.

بعد از تمام شدن دوره تحصیل در کانادا، دانشجویان ممکن است واجد شرایط گرفتن اجازه کار بعد از فارغ التحصیلی شوند.

آیا اعضای خانواده شخص متقاضی تحصیل در کانادا می‌توانند او را همراهی کنند؟

همسر شخص در حال تحصیل در کانادا تحت شرایط مشخصی می‌تواند اجازه کار باز دریافت کند و برای هر کارفرمایی در این کشور کار کند. بچه‌های خردسال هم ممکن است واجد شرایط باشند و بتوانند در دبستان‌ها یا دبیرستان‌های این کشور تحصیل کنند.

درخواست استادی پرمیت را باید به کجا ارائه دهید؟

فرآیند ارسال درخواست اخذ استادی پرمیت به کشوری که از آنجا اقدام می‌کنید بستگی دارد. برای علاقه‌مندان به تحصیل در کانادا، ما در وبسایت‌مان یعنی آکادمی هاب اطلاعات فراوانی را آماده کرده‌ایم که با مراجعه به آنها می‌توانید از چند و چون اخذ ویزای تحصیلی کانادا مطلع شوید.

آیا افراد در حال تحصیل در کانادا بیمه درمانی دارند؟

دولت کانادا هزینه درمانی دانشجویان بین‌المللی در حال تحصیل در کانادا را پرداخت نمی‌کند. پوشش‌های درمانی برای دانشجویان خارجی متفاوت است، بسته به این که در کدام استان زندگی می‌کنید. ما در آکادمی هاب اطلاعات مختلفی را در مورد بیمه درمانی برای زندگی در کانادا جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌توانید به آنها مراجعه کنید. البته به دانشجویان بین‌المللی توصیه می‌شود که در بدو ورودشان به کانادا با موسسه آموزشی مورد نظرشان تماس گرفته و برای خرید بیمه درمانی مناسب با آنها مشورت کنند.

منبع: moving2canada.com
انتشار: بروزرسانی: 1 آبان 1399 شناسه مطلب: 139

به "در مورد استادی پرمیت (Study Permit) کانادا بیشتر بدانیم" امتیاز دهید

3 کاربر به "در مورد استادی پرمیت (Study Permit) کانادا بیشتر بدانیم" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مورد استادی پرمیت (Study Permit) کانادا بیشتر بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید