نکاتی مهم در مورد مدارس خصوصی کانادا

مدرسه های دولتی کانادا برای شهروندان این کشور رایگان هستند اما دانش آموزان خارجی باید برای تحصیل دبیرستان در کانادا هزینه پرداخت کنند، چه در مدارس دولتی، چه در مدارس خصوصی. البته مدارس خصوصی مزیت ها و ویژگی هایی دارند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

نکاتی مهم در مورد مدارس خصوصی کانادا

در زمینه خدمات آموزشی، مدارس خصوصی در کانادا بسیار گسترده عمل می کنند و فعالیت هایی مانند ورزش، نمایش، موسیقی و هنر بخشی جدایی ناپذیر از این مدرسه ها هستند. بعضی مدرسه ها حتی دوره هایی مانند اسب سواری و اسکی هم دارند.

کلاس ها در مدارس خصوصی معمولا کوچک تر هستند و کم جمعیت تر برگزار می شوند. به این صورت معلم ها برای انتخاب روش تدریس دست بازتری دارند و می توانند برای تک تک دانش آموزان وقت بیشتری بگذارند.

معلم هایی که در مدارس خصوصی کانادا کار می کنند افرادی متخصص هستند. برنامه های بعد از مدرسه در مدارس خصوصی شامل فعالیت هایی برای تیم های ورزشی، باشگاه ها، برنامه های غنی سازی و کلاس های آموزشی هستند.

بعضی از والدین ایرانی فکر می کنند که در مدارس ابتدایی کانادا به درس هایی مانند ریاضی اهمیت زیادی داده نمی شود و این مسئله به ضرر بچه ها است. اما مهم است بدانید که کانادایی ها در دوره ابتدایی روی مهارت های زندگی و قوانین تمرکز دارند. به این ترتیب بچه ها می آموزند که روی گرفتن حق خود مصمم باشند و در برابر زورگویی رفتار مناسب را نشان دهند.

آموزش هایی درباره موقعیت های ویژه هم داده می شود، مانند این که شخص باید موقع آتش سوزی و دیگر حوادث چه کار باید کند.

قبل از اقدام برای گرفتن پذیرش از یک مدرسه خصوصی در کانادا، شرایط آن را بررسی کنید. مدارس خصوصی از پذیرش دانش آموزان بین المللی استقبال می کنند و حضور این دانش آموزان مزیتی برای آنها محسوب می شود. توجه کنید که گرفتن پذیرش از مدارس خصوصی در شهرهای بزرگ و نام آشنا سخت تر است، ولی ما آماده انجام تمام کارها برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا برای فرزندان شما هستیم.

انتشار: بروزرسانی: 25 شهریور 1399 شناسه مطلب: 80

به "نکاتی مهم در مورد مدارس خصوصی کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "نکاتی مهم در مورد مدارس خصوصی کانادا" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی مهم در مورد مدارس خصوصی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید