دانشگاه های ارزان کانادایی در 2019

کانادا از آن کشورهایی است که به تحصیل شهروندانش اهمیت میدهد و دوران تحصیل در این کشور رایگان است، اما برای شهروندان کشورهای دیگر این تحصیل هزینه خواهد داشت و بسته به دانشگاه ممکن است شهریه ها متفاوت باشد در ادامه می خواهیم دانشگاه هایی را در مقاطع مختلف به شما معرفی کنیم که هزینه کمتری دارند.

دانشگاه های ارزان کانادایی در 2019

دانشگاه کم هزینه برای مقطع کارشناسی

اگر می خواهید هزینه تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی برای شما پایین باشد، بهترین گزینه برای شما ثبت نام در دانشگاه برندون است. شما می بایست برای پرداخت شهریه در این دانشگاه سالانه 6000 دلار داشته باشید.

دانشگاه کم هزینه برای مقطع کارشناسی ارشد

برای برآمدن از پس هزینه تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی ارشد بهترین دانشگاه سایمون فریزر است. شما در این دانشگاه می بایست سالانه مبلغی حدود 12600 دلار کانادا شهریه پرداخت کنید.

دانشگاه کم هزینه برای مقطع دکترا

دانشگاه سایمون فریزر علاوه بر داشتن هزینه تحصیل در مقطع ارشد بهترین و مقرون به صرفه ترین دانشگاه در مقطع دکترا است. شما برای تحصیل در مقطع دکترا باید سالانه 10.000 دلار به دانشگاه پرداخت کنید.

دانشگاه کم هزینه برای رشته MBA

همانطور که پیش تر گفته شد، رشته و دوره MBA بسیار گران است. اگر می خواهید در این رشته تحصیل کنید، ولی هزینه زیادی پرداخت نکنید؛ می توانید در دانشگاه مموریال نیوفاندلند ثبت نام کنید. شما می توانید با پرداخت سالانه 6000 دلار در این رشته بهترین شوید. همچنین با پرداخت 12000 دلار می توانید دوره های تکمیلی خود را پشت سر بگذارید.

انتشار: بروزرسانی: 25 شهریور 1399 شناسه مطلب: 34

به "دانشگاه های ارزان کانادایی در 2019" امتیاز دهید

1 کاربر به "دانشگاه های ارزان کانادایی در 2019" امتیاز داده است | امتیاز: 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های ارزان کانادایی در 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید