دانشگاه مک گیل (McGill University)

دانشگاه مک گیل در سال 1821 تاسیس شده و از آن زمان تا حالا افرادی را جذب خود کرده که الهام‌بخش‌شان برای تحصیل و یادگیری، تلاش و تعهد برای شکل دادن آینده‌ای بهتر بوده است. محققان دانشگاه مک گیل تنها برای نوآوری‌ها و موفقیت‌هایشان در زمینه‌های فناوری‌محور و علمی شهرتی جهانی ندارند؛ آنها همچنین نخبگانی پیشرو در زمینه تحلیل و بررسی تاثیرات سیاسی، محیط زیستی و اجتماعیِ رویه‌های تجاری، تکنولوژی، علم و پزشکی هستند.

دانشگاه مک گیل (McGill University)

ترکیب گوناگون جامعه‌ی دانشگاه مک گیل باعث شده محیطی کارآفرینی‌محور و خلاق به وجود آید. حدود 50 درصد دانشجویان این دانشگاه از استان کبک هستند؛ حدود 20 درصد از باقی کانادا و 30 درصد دیگر هم دانشجویان بین‌المللی هستند که برای تحصیل در کانادا به این دانشگاه آمده‌اند.

شهر مونترال به دانشجویان در حال تحصیل در کانادا محیطی سرزنده، امن و با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه را برای زندگی و یادگیری ارائه می‌دهد. پردیس مرکز شهر دانشگاه مک گیل ترکیبی است از ساختمان‌های قدیمی با امکانات مدرن. پردیس مک دونالد دانشگاه در میان مزارع و جنگل‌های دماغه غربی جزیره مونترال قرار گرفته است. این دو پردیس همراه هم، شهرتی بین‌المللی در زمینه دستاوردهای تحقیقاتی و اکتشافات علمی را برای خود دست و پا کرده‌اند. در مجموع بیشتر از 300 دوره آموزشی در 11 دانشکده این دانشگاه ارائه می‌شوند.

امکانات آموزشی مدرن و به‌روز، برنامه‌های تحصیلی خلاقانه و نوآورانه و تحقیقات چند محوری باعث جذب دانشجویان و پروفسورها از نقاط مختلف جهان به این دانشگاه شده‌اند. محققان سطح بالای جهانی، دانشجویان دوره‌های کارشناسی را آموزش می‌دهند و آنها را در زمینه پیشرفت در رشته‌های خودشان تشویق می‌کنند. دانشجویان در دانشگاه مک گیل در تحقیق‌های مشارکتی با بهترین موسسه‌ها و دانشگاه‌های جهان شرکت می‌کنند.

منابع دانشگاه مک گیل برای یادگیری و اکتشاف شامل گستره متنوعی از مراکز تحقیقاتی و شبکه‌ها، کتابخانه‌ها، ایستگاه‌های تحقیقاتی در مناطق قطبی و حفاظتگاه طبیعی گالنت هستند.

سال تاسیس
1821
دانشکده ها

علوم کشاورزی و محیطی

هنر

مطالعات مستمر

دندانپزشکی

تربیت معلم

مهندسی

حقوق

مدیریت

پزشکی

موسیقی و علوم

تعداد دانشجویان

کارشناسی (تمام وقت): 23907 نفر

کارشناسی ارشد و دکتری (تمام وقت): 7562 نفر

کارشناسی (نیمه وقت): 3525 نفر

کارشناسی ارشد و دکتری (نیمه وقت): 1929 نفر

شهریه

برای دانشجویان کانادایی:

  • کارشناسی: 2544 تا 7940 دلار
  • کارشناسی ارشد و دکتری: 2544 تا 7940 دلار

برای دانشجویان بین‌المللی:

  • کارشناسی: 17421 تا 20229 دلار
  • کارشناسی ارشد و دکتری: 15637 تا 18110 دلار
وبسایت دانشگاه
www.mcgill.ca

موقعیت "دانشگاه مک گیل (McGill University)" روی نقشه

منبع: universitystudy.ca
انتشار: بروزرسانی: 9 مهر 1399 شناسه مطلب: 10

به "دانشگاه مک گیل (McGill University)" امتیاز دهید

1 کاربر به "دانشگاه مک گیل (McGill University)" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه مک گیل (McGill University)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید