دانشگاه لت بریج کانادا (University of Lethbridge)

دانشگاه لتبریج کانادا یکی از برترین دانشگاه‌های کانادا و یک موسسه تحقیقاتی پیشرو در این کشور است. این دانشگاه میزبان بیشتر از 8900 دانشجو از سراسر دنیا است؛ کسانی که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری درس می‌خوانند. این دانشگاه یک مجموعه همه‌جانبه آموزشی و تحقیقاتی است و پردیس‌های اصلی آن در شهرهای کلگری و لتبریج قرار دارند.

دانشگاه لت بریج کانادا (University of Lethbridge)

دانشگاه لت بریج کانادا بیشتر از 150 رشته مختلف در مقطع کارشناسی و 70 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دارد. حوزه‌های آموزشی در این دانشگاه شامل هنر و علم، تربیت معلم، هنرهای زیبا، علوم بهداشتی و بازرگانی می‌شوند.

پردیس لت بریج دانشگاه در قلب زمین‌های منطقه بلک فوت و رو به رودخانه اولدمن قرار گرفته است. این پردیس برای ساختمان خاص و تماشایی آرتور اریکسون مشهور است. در سال 2019، دانشگاه لت بریج کانادا مجموعه ای را بازگشایی کرد که خیلی زود به پیشرفته‌ترین دانشکده برای آموزش و تحقیقات علمی در سراسر کانادا تبدیل شد.

تمام دانشجویان در حال تحصیل در کانادا در این دانشگاه، همگام با محققان و استادان سطح بالا در محیطی فوق‌العاده پشتیبان و چند رشته‌ای کار می‌کنند. دانشگاه لتبریج تنها دانشگاه در استان آلبرتا است که تجربه‌هایِ ترکیبی کاری آموزشی (علوم و هنر) را برای تمام رشته‌ها و در هر مقطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) فراهم می‌کند.

شهر لت بریج با فاصله کمی نسبت به کوه‌های راکی قرار گرفته و تنها کمی بیشتر از 100 هزار نفر جمعیت دارد. این شهر کوچک و دوست‌داشتنی در جنوب استان آلبرتا و در نزدیکی شهر کلگری و مرز امریکا قرار گرفته است. برای علاقه‌مندان به تحصیل در کانادا جالب خواهد بود اگر بدانند لت بریج یکی از آفتابی‌ترین شهرهای تمام کانادا است. بادهای گرم غربی باعث شده‌اند این شهر یکی از معتدل‌ترین زمستان‌ها در غرب کانادا را داشته باشد؛ ویژگی که موجب شده انتخاب دانشگاه لت بریج کانادا مزیتی اضافی برای دانشجویان داشته باشد.

سال تاسیس
1967
دانشکده ها

هنر و علوم

مدرسه بازرگانی

تحصیلات

هنرهای زیبا

تحصیلات عالی

علوم بهداشتی

تحصیلات لیبرال

تعداد دانشجویان

کارشناسی (تمام وقت): 7649 نفر

کارشناسی ارشد و دکتری (تمام وقت): 515 نفر

کارشناسی (نیمه وقت): 669 نفر

کارشناسی ارشد و دکتری (نیمه وقت): 123 نفر

شهریه

برای دانشجویان کانادایی:

  • کارشناسی: 4974 دلار
  • کارشناسی ارشد و دکتری: 5838 دلار

برای دانشجویان بین‌المللی:

  • کارشناسی: 12641 تا 17527 دلار
  • کارشناسی ارشد و دکتری: 13532 دلار
وبسایت دانشگاه
ulethbridge.ca

موقعیت "دانشگاه لت بریج کانادا (University of Lethbridge)" روی نقشه

منبع: universitystudy.ca
انتشار: بروزرسانی: 30 آذر 1399 شناسه مطلب: 16

به "دانشگاه لت بریج کانادا (University of Lethbridge)" امتیاز دهید

1 کاربر به "دانشگاه لت بریج کانادا (University of Lethbridge)" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه لت بریج کانادا (University of Lethbridge)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید