دانشگاه آتاباسکا کانادا (Athabasca University)

دانشگاه آتاباسکا کانادا که در سال 2020 پنجاهمین سالگرد تاسیسش را جشن گرفته، جایگاه ویژه‌ای در میان تمام دانشگاه های کانادا برای تاریخ طولانیش برای داشتن یک سیستم آموزشی پیشرو و خلاقانه دارد. امروزه این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه‌های جهان در زمینه رشد سریع سیستم آموزشی دیجیتال است؛ دانشگاهی که بیشتر از 40 هزار دانشجو در سراسر جهان را پشتیبانی می‌کند.

دانشگاه آتاباسکا کانادا (Athabasca University)

دانشگاه آتاباسکا کانادا بیشتر از 900 دوره آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد. رشته‌هایی که علاقه‌مندان به تحصیل در کانادا می‌توانند در این دانشگاه انتخاب کنند، در حوزه‌های هنر، تجارت، پزشکی، تربیت معلم و علوم طبقه‌بندی شده‌اند.

برای برداشتن موانع از سر راه دانشجویان، دانشگاه آتاباسکا کانادا امکان ثبت نام مداوم در طول سال تحصیلی را برای آنها فراهم کرده است. بیشتر دوره‌ها از اول هر ماه شروع می‌شوند و هر کسی که 16 سال یا بالاتر سن داشته باشد، می‌تواند فارغ از پیش‌زمینه تحصیلیش در آنها شرکت کند.

جزوه‌های آموزشی، متون دیجیتال و دروس مبتنی بر آموزش اینترنتی همراه با پشتیبانی آکادمیک (چه از طرف یک راهنما یا یکی از مراکز پشتیبانی از دانشجویان)، این فرصت را به علاقه‌مندان به تحصیل در کانادا می‌دهند تا دوره‌های تحصیلی خود را به بهترین شکل بگذرانند. در سیستم آموزش از راه دور و آنلاین دانشگاه آتاباسکا کانادا، دانشجویان شاید به طور مستقل درس بخوانند اما هیچ‌گاه تنها به حال خودشان رها نمی‌شوند.

سن متوسط فارغ‌التحصیلان از دانشگاه آتاباسکا کانادا در مقطع کارشناسی 29 سال و در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری 38 سال است. تقریبا یک سوم دانشجویان این دانشگاه در حین تحصیل کار هم می‌کنند و تقریبا دو سوم آنها هم اولین نفر در خانواده‌شان هستند که مدرک دانشگاهی می‌گیرند. دانشجویان از هر جایی و در هر زمانی می‌توانند در دانشگاه آتاباسکا کانادا درس بخوانند، چرا که این دانشگاه تمام استان‌ها و مناطق کانادا را پوشش می‌دهد. این روش تحصیل برای آنهایی که به دنبال یک سیستم آموزشی انعطاف‌پذیر و باز هستند، عالی است.

سال تاسیس
1970
دانشکده ها

بازرگانی

پزشکی

علوم اجتماعی و انسانی

علوم و تکنولوژی

تحصیلات عالی

تعداد دانشجویان

کارشناسی (نیمه وقت): 40631 نفر

کارشناسی ارشد و دکتری (نیمه وقت): 4714 نفر

شهریه

برای دانشجویان کانادایی:

  • کارشناسی: 4760 تا 6710 دلار
  • کارشناسی ارشد و دکتری: 13500 دلار

برای دانشجویان بین‌المللی:

  • کارشناسی: 14330 تا 15290 دلار
  • کارشناسی ارشد و دکتری: 15500 دلار
وبسایت دانشگاه
www.athabascau.ca

موقعیت "دانشگاه آتاباسکا کانادا (Athabasca University)" روی نقشه

منبع: universitystudy.ca
انتشار: بروزرسانی: 19 آذر 1399 شناسه مطلب: 14

به "دانشگاه آتاباسکا کانادا (Athabasca University)" امتیاز دهید

3 کاربر به "دانشگاه آتاباسکا کانادا (Athabasca University)" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آتاباسکا کانادا (Athabasca University)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید