گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش دوم)

در بخش اول برخی از گزینه های دانشجویان برای تحصیل در کانادا در استان انتاریو را معرفی کردیم. گزینه های متنوع تحصیل به دانشجویان این فرصت را می دهد تا بهتر و دقیق تر به سمت هدف هایشان پیش بروند. البته که گزینه های تحصیل فنی و حرفه ای برای کسانی که از دوره دبیرستان در کانادا بوده اند بیشتر است، اما به این معنی نیست که دانشجویان خارجی در این زمینه شانسی ندارند.

گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش دوم)

کالج ها در کانادا به صورت خصوصی اداره می شوند. در بعضی مواقع کالج های خصوصی از سازمان های خیریه یا دولتی کمک مالی دریافت می کنند، ولی منبع اصلی تامین هزینه های آنها شهریه دانشجویان  است. به همین خاطر، هزینه شرکت در کلاس های کالج ها بسیار گران است.

در خیلی از موارد، کالج ها تنها گزینه های آموزش فنی و حرفه ای هستند. برای مثال دوره هایی در کالج ها ارائه می شود که با آخرین فناوری های روز تطبیق دارند و ممکن است هنوز در کالج های فنی و حرفه ای در دسترس نباشند. کالج ها در برنامه ریزی دوره هایشان هم انعطاف پذیری بالایی دارند.

لازم است دقت کنید که دوره های ارائه شده توسط کالج ها خصوصی، توسط وزارت آموزش انتاریو تایید شده باشد. گاها کالج ها دوره هایی را ارائه می کنند که هنوز به طور قطعی تایید نشده اند؛ به همین خاطر قبل از این که برای تحصیل در کانادا در دوره ای ثبت نام کنید، در خصوص مورد تایید بودن آن دوره تحقیق کنید. عموما امکان دریافت کمک مالی یا دریافت امتیاز مالیاتی از اداره مالیات برای دوره هایی که تایید نشده اند وجود ندارد.

موسسات یا آموزشگاه های خصوصی گاها دوره های کوتاه مدت فنی و حرفه ای را ارائه می دهند. بسیاری از این دوره ها تنها بخشی از یک مهارت را پوشش می دهند. برای مثال ممکن است تنها دوره جوشکاری طلا در این آموزشگاه ها ارائه شود که بخشی از دوره کامل مهارت جواهرسازی است. این نوع دوره ها عموما مدرکی در انتها برای شما ندارند، ولی در مقابل می توانند به کار پیدا کردن کمک کنند.

انتشار: بروزرسانی: 25 شهریور 1399 شناسه مطلب: 119

به "گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش دوم)" امتیاز دهید

2 کاربر به "گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش دوم)" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید