دانشگاه گوئلف (University of Guelph)

دانشگاه گوئلف یا گلف یکی از پیشروترین دانشگاه‌های همه‌جانبه و کامل در سرتاسر کانادا است. پردیس‌های این دانشگاه تحقیقات‌محور و متمرکز بر آموزش، هم در مناطق شهری و هم در مناطق بیرون شهری و روستایی قرار دارند. دانشگاه گلف شهرت خود را در زمینه عالی بودن در آموزش هنر و علوم به دست آورده است و همچنین برای تعهدش نسبت به تربیت متفکران استثنائی و شهروندان مقید به جامعه.

دانشگاه گوئلف (University of Guelph)

در دانشکده‌های مختلف دانشگاه گلف، علوم فیزیکی و زندگی، تجارت، هنر و انسان شناسی، علوم جامعه شناسی، مهندسی، کشاورزی و علوم دامپزشکی تدریس می‌شوند. این دانشگاه هم در زمینه تحقیقات و هم در زمینه نوآوری‌ها در میان برترین دانشگاه‌های کانادا قرار دارد، به همین خاطر بسیاری از علاقه‌مندان به تحصیل در کانادا دوست دارند در این دانشگاه درس بخوانند. این دانشگاه همچنین رابطه مستحکمی با صنعت، دولت و جامعه دارد.

بسیاری از علاقه‌مندان به تحصیل در کانادا دانشگاه گوئلف را با عنوان "دانشگاه غذای کانادا" می‌شناسند چرا که تحقیقات در زمینه کشاورزی و غذا در تمام کالج‌ها و برنامه‌های آموزشی این دانشگاه دیده می‌شود. تمرکز این دانشگاه در این حوزه نوآوری‌هایی را سبب شده که برای بیشتر از 150 سال زندگی انسان‌ها در تمام کره خاکی را بهبود داده‌اند.

دانشگاه گلف برای پردیس‌های امن و زیبای خود مشهور است و البته فرهنگ خوشامدگو و حمایت کننده‌اش. محیط‌های آموزشی و زندگی در دانشگاه گوئلف، دانشجویان را به سمت تحقیقات و اکتشافات بیشتر تشویق می‌کند و این که آنها بتوانند ایده‌های نوی خود را با دنیای بیرون به اشتراک بگذارند.

دانشکده‌های این دانشگاه فرصت‌های تحقیقاتی فراوانی را در لابراتورها، استودیوهای هنری و کتابخانه‌های خود در اختیار دانشجوها قرار می‌دهند. پردیس ریج‌تاون دانشگاه گلف، در جنوب غربی انتاریو قرار دارد و دانشگاهی پیشرو در زمینه کشاورزی کاربردی، علوم جانداران و علوم زیست محیطی است. این دانشگاه گستره متنوعی از برنامه‌های آموزشی تجربی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد، شامل ترم‌های تحصیلی در خارج از کشور و دستیاری تحقیقاتی.

سال تاسیس
1964
دانشکده ها

کالج هنر

کالج علوم زیست شناسی

کالج مهندسی و علوم فیزیک

کالج علوم انسانی کاربردی و علوم اجتماعی

مدرسه تجارت و اقتصاد گوردون اس. لنگ

کالج کشاورزی انتاریو

کالج دامپزشکی انتاریو

امکانات رفاهی و آموزشی

خوابگاه داخل دانشگاه

خوابگاه بیرون دانشگاه

تعداد دانشجویان

کارشناسی (تمام وقت): 24200 نفر

کارشناسی ارشد و دکتری (تمام وقت): 2800 نفر

کارشناسی (نیمه وقت): 3100 نفر

کارشناسی ارشد و دکتری (نیمه وقت): 210 نفر

شهریه

برای دانشجویان کانادایی:

  • کارشناسی: 5893 تا 6091 دلار
  • کارشناسی ارشد و دکتری: 4587 تا 4993 دلار

برای دانشجویان بین‌المللی:

  • کارشناسی: 9730 تا 24300 دلار
  • کارشناسی ارشد و دکتری: 5650 تا 14500 دلار
وبسایت دانشگاه
www.uoguelph.ca

موقعیت "دانشگاه گوئلف (University of Guelph)" روی نقشه

منبع: universitystudy.ca
انتشار: بروزرسانی: 30 آبان 1399 شناسه مطلب: 6

به "دانشگاه گوئلف (University of Guelph)" امتیاز دهید

3 کاربر به "دانشگاه گوئلف (University of Guelph)" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه گوئلف (University of Guelph)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید